fillingarna

Inlägg publicerade under kategorin Allmänt

Av Ann Persson - 26 december 2012 17:46

Idag blev det 4 nya set med tröjor till Fillingarna :) att ha på semestern i sommar :) älskar verkligen rea !!
Orange till killarna och rosa till Nea

Av Ann Persson - 28 november 2012 22:43

Som hade tåla mod och gjorde det bästa av situationen :) under fotograferingen :)

Av Ann Persson - 28 november 2012 22:42

För några veckor sedan provade vi på att fotografera dom små på öppnaförskolan. Hm ja det var väll lättare sagt ön gjort ;) ja dom är ju otroligt söta i alla fall :)

Av Ann Persson - 12 november 2012 10:54

Idag for vi till Halmstad och tittade på bil vilket var super kul !! Fillingarna var jätte snälla och åt lite mellis som bestog av banan och Marie kex :) mitt på golvet i bilaffären :)

Så toppen nu har alla lite bättre med beutrymme så kanske kan dom
Sitta bakåtvända över vintern nu !! Jippi !!

Av Ann Persson - 12 november 2012 10:48

Att sitta och mysa i soffan är underbart :)

Av Ann Persson - 12 november 2012 10:42

Toppen vi var på fotografering på öppnaförskolan. Väldigt spännande tyckte barnen men svårt att få alla att titta och se ( någorlunda) glada ut på några bilder ;) men hoppas hon fick några toppen bilder i alla fall :)
Fick tagit ett kort på dom små ;)

Av Ann Persson - 8 september 2012 22:59

Kommer inom kort att lägga upp reseberättelsen om våran underbara tur till kolmården

det krävs en hel del packning när man skall resa med 4st helt vilda 4 åringar :) + 2 barn till ( 1 ½ år och 7 år)

på packlista finns det

28 par byxor
28 lång tröjor
28 t shirts
20 shorts
17 par skor ( 4,stövlar 4,gummistövlar 4, converse 4, gympadojor 4,sandaler)

36 st festisar
4 paket med gifflar

utöver detta är det även med underkläder, badkläder, jackor, regnkläder tjocktröjor och en himla massa pasta och blöjor ( dock bara till liten och nattblöjor)+ alla andras kläder ;)

så vilken underbar tur att vi hade husvagnen med oss ;) nästa år blir det värre då det blir bilsemester :)

Av Ann Persson - 29 juli 2012 21:00

29/7 Falköping

Idag skall vi packa ihop allt sammans så vi kan åka vidare mot Kålmordens zoo. Medans vi packade i ordning tältet och alla andra saker fick barnen leka inne då det fortfarande var blött i gräset efter att det regnat undernatten. Dom lekte inne med sina bakugan bollar och zubless bolar i nästan 2 timmar älskar MC Donalds när dom släpper något så här fanstastikt !!

Men det var jätte fint väder och solen skiner så gräset torkade upp så dom små kunde gå ut och leka av sig lite medans vi gjorde i ordning med en snabb lunch så korv och bröd blev det och sen toalett besök.

Efter lunchen Vinkade vi hej då till Tommy My och lilla Ludde som skulle fara hem igen då dom hade mycket att göra hemma.  Sen packade vi in alla i  bilen och då alla Små var trötta hoppades vi på att alla små skulle somna gott i bilen. När vi kom till Jönköping var det dags att sträcka lite på benen så vi gick in på Jula då vi behövde en förgrenare till 12v uttaget för att barnen skulle kunna titta på film i bilen. Vi startade filmen och åkte vidare  Nea och Vidar somnade en stund men Gabreil och Elton höll sig vakna hela vägen. i Norrköping var det dags att äta då det var sent och vi inte kände för att stå och fixa med middag så sent på kvällen så körde vi in på MC donalds till barnens stora glädje. Framme på campingen så slängde vi upp tältet och sen tog vi en kvälls promenad så barnen fick springa av sig lite innan det var dags att gå och lägga sig så en promenad på trollberget och sen gick jag och Mormor med dom små till toaletten för att bytta om på alla små till pyjamas så dom bara kunde krypa ner i sängen och somna medans vi andra spelade ett parti Yatzy.

Filling är man när man är 4 st som är lika stora ( Fillingarnas egna kommentar på var Fillingar är för något ) : Gabriel, Elton, Vidar och Nea. 4 år